Liberalerna Skellefteå

och bitr. sekreterare Sara Svanström

Tisdag 17 januari 2023

Liberalerna Skellefteå

Vi tackar våra käraste partisekreterare Gulan Avci och bitr. sekreterare Sara Svanström för gårdagens besök och vi hoppas på att vi har kunnat imponera en smula med när Skellefteå Airports VD, Robert Lindberg satte igång med berättelsen om ett framgångsrikt recept till grönomställning samt visade stolt ögonstenarna, en av världens första laddstationer och Green Flight Academy, som idag utbildar studenter från världens alla hörn.

Liberalerna SkellefteåMat är en viktigt pusselbit i vår vardag. Rustique visade hög kvalité på gästfrihet och norrländska läckerheter.

Gulan Avci (L)Medlemsmötet på Stadshuset var det ett utmärkt tillfälle att berätta lite om Framtidsrumskomceptet och arbetet i öppet kontorslandskap.
Nu känner vi värme i hjärtat och hopp om en framgångsrik liberal framtid med grön omställning, en fantastisk infrastruktur i Norrland och ett Skellefteå dit alla vill resa, leva, arbeta och bo i.

Välkommen åter!